Janssen Cilag A/S

September måned er blodkræftmåned i Danmark og resten af verden. I 2016 ville Janssen Oncology gerne sætte ekstra fokus de sjældne blodkræftsygdomme, så danskerne kunne få kendskab til andre kræftsygdomme end de ‘store’ sygdomme, som vi oftest hører om. Samtidig ville virksomheden gerne hjælpe de patienter og pårørende, der kæmper – ofte i ensomhed, da mange ikke er synligt syge – med blodkræft.

En storstilet kampagne blev tilrettelagt, og hovedværket i kampagnen var bogen ‘Ukendt og usynlig’. Bogen indeholder 10 personlige fortællinger om patienter og pårørende med blodkræft tæt inde på livet. Den er skrevet af Journalist Finn Stahlschmidt (hvis hjemmeside – eyelevel.dk – kommer fra min hånd), og jeg har korrekturlæst og stået for design, layout og produktion.

Kampagnen fik stor pressebevågenhed, og nogle af personerne i bogen var med i både tv-udsendelser og avisartikler.

Den 1. september holdt Janssen boglancering i Vejle, hvor mange patienter, pårørende og sundhedsfaglige personer deltog. Jeg var med til lanceringsmødet, hvor jeg fungerede som praktisk gris og havde ansvar for teknikken.

Alle elementer i forbindelse med lancering og mødet i Vejle udviklede jeg – dvs. stod for design/layout og produktion – og det var blandt andet:

  • En trefløjet invitation med svarkort
  • Plakater med inviation til ophæng på landets hæmatologiske afdelinger
  • Postkort – bestil en gratis bog
  • Stickers til bøger, der lå på hospitalsafdelinger
  • Og så selvfølgelig bogen

Det har jeg også lavet …

Skal vi arbejde sammen?

JEG KAN OGSÅ VÆRE DIN MARKETINGAFDELING

Det vil glæde mig at hjælpe dig, hvis du også har brug for hjælp til udvikling af materialer – som du kan se, kan det være alt fra visitkort og kuglepenne til blade, bøger, hjemmesider osv.

Tag endelig kontakt, hvis du kan bruge noget at det, jeg kan:
Ring på 40 26 72 06, send mig en e-mail på rikke@plusr.dk eller brug formularen nedenfor.