Novartis Norge
I 2010 skulle Novartis i Norge lancere endnu et produkt til lindring og behandling af forkølelse med stoppet næse. Der var i forvejen flere produkter i virksomhedens portefølje, men dette nye havde en bredere indikation, da det både kunne bruge til stoppet næse og løbende næse ved forkølelse.
I tæt samarbejde med produktchefen i Norge udviklede vi flere materialer, der alle lænede sig op ad den kampagne, der var skabt fra globalt hold. Herfra havde vi forskellige billeder af lommetørklæder og et kampagnebillede af en person, der er ved at drukne i lommetørklæder på sit kontor.
Hovedbudskabet i kampagnen var Tissue Overflow.
Lanceringsmaterialerne skulle både skabe opmærksomhed på det nye produkt, hele produktporteføljen og den nye kampagne – jeg stod for både ideudvikling, layout og produktion af bl.a.:
- A4-folder med portfals og låger til apotekspersonalet med information om de forskellige produkter i Otrivin-familien.
- Trefløjet forbrugerbrochure.
- Folder med portfals og produktinformation om det nye produkt.
- Hæfte med andre måder at bruge en serviet/lommetørklæde på i stedet for kun at bruge den til at pudse næse.
- Læbepromade til tørre læber (som ofte opstår, når man er forkølet med stoppet næse).
Det har jeg også lavet …
Skal vi arbejde sammen?
JEG KAN OGSÅ VÆRE DIN MARKETINGAFDELING
Det vil glæde mig at hjælpe dig, hvis du også har brug for hjælp til udvikling af materialer – som du kan se, kan det være alt fra visitkort og kuglepenne til blade, bøger, hjemmesider osv.
Tag endelig kontakt, hvis du kan bruge noget at det, jeg kan:
Ring på 40 26 72 06, send mig en e-mail på rikke@plusr.dk eller brug formularen nedenfor.